Target = Lördag

I lördags så åkte vi ut till Target i Walnut creek ( stavas?) Det är en billig affär som säljer allt möjligt! Det blev inte så mycket shopping för min del för jag försöker spara pengar till LA!!! Men det blev ändå lite sådana saker som man behöver, typ strumpor och New Moon choklad! hahaha Köpte även ny hår färg så nu ska det förgas mörkt igen! Jag har tappat den andra färgen så mitt hår ser ut som en mardröm..

Vi träffade två andra tjejer som bor är ute. De är också au pairer och jag var på au pair skolan med den ena tjejen. Hon är från Danmark eller Norge om jag inte har fel för mig!

SEN blev det julklapps shopping! Jag köpte en Ipod touch till mig själv! Jag vill egentligen ha en Iphone, men jag käner ingen som kan låsa upp den. För den går inte att köpa utan abonnemang, vilket suger! Men det gör inget. Jag är så lycklig med min ipod! Jag kan ju gå in på internet och fixa med massa olika saker med den! och så var den ju inte dyr heller! 199 dollar typ 1.400 kronor!

På kvällen träffades vi hemma hos Asia ocj käkade pizza pch hade roligt! JÄTTE roligt! Det var en sjukt konstig kväll, vi hade världens djupaste samtal och alla grät och vi fick reda på massa hemlisar om varandra. Och efter det så hade vi världens skratt kalas! haha och det blev mera filmer förstås! Är helt fast, jag filmar alltid nuförtiden!







LOVE

Kommentarer
Postat av: MEGAN!!!

hey you....

looks again like you are having a fun time! shall speak to you soon! and excited you are coming down to LA! :D will have to meet up!

ummmm just wondering how do you have the house of your friends to yourselves all the time? looks awesome! :)love love xx

2009-12-02 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0