Sista dagen i SF 2009!

Imorgon åker vi! Jag har packat och städat huset och lagt ut julklapparna och massa sånt. Nu kan jag lämna San Francisco för detta året! Det känns lite galet att det är 2010 om några dagar. Jag kommer ihåg när det blev 2000 och då kändes det jätte långt till 2005 och nu är det snart 2010. Jag blir 20 och jag kommer hem till Sverige och min lille bror blir 18 och pappa blir 45. Alla känns så vuxna och det är jätte många i släkten som fyller jämt. Ska bli kul.

Nu sitter Marina, Lea, Malhin och jag i mitt kök och äter kladdkaka och firar/sörjer att jag och Malhin ska iväg. Mmmm, så gott!  Men de andra sitter och snackar om ...Bajs... fråga mig inte varför! hahahaha, jag tror att de är övertrötta sen i lördags.

Nu ska jag fortsatta äta min kaka!


LOVE


Kommentarer
Postat av: Nic

HAHAH säger bara nyår 2006-2007 <3

2009-12-23 @ 08:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0