Shopping!

Ja idag blev det mera shopping! Jag måste nog säga att mitt gammla shopping galna jag är tillbaka. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det blir att jag skrattar när jag spenderar alla pengarna och sen gråter när jag kommer hem och kollar saldot på mit bankkonto! Haha! Sammanlagt så har jag spenderat 320 dollar på två dagar... inte så det bra. Det är nästan 2 300 kronor! Men jag kan nästan säga att jag behöver allt som jag har köpt. Nästan!

Nu sitter jag har på mitt rum och lyssnar på gamla Bakstreet boys låtar! hahah, de är bra! Marina och Malhin gick precis hem. Vi hade filmkväll idag och vi såg en as ball film, lite B men kul. Den hette något med "On other end of the line" Den handlade on en indisk tjej som bleb kär i en kille över telefonen och så åkte hon över till USA för att traffa honom I SAN FRANCISCO. Och så blev de ju kära, såklart. Men hennes familj fick reda på att hon åkt iväg och åkte efter för att hämta henne. Och hennes familj hade den roligaste brytningen jag hört på länge, när det pratade englska. Pappan vad helt dryg!

Nu ska jag sova! Och vila mina stakars fötter som fick vandra i 11 cm höga klackar i 6 timmar idag under shoppingrundan!



LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0