Idag

Nu har jag äntligen lite ledig tid så att jag kan skriva ett inlägg! Sitter här på mitt rum och är själv i huset. Tystnad! Fast det kommer nog inte bli så kul i kväll när jag ska sova och det inte är någon hemma... Läskigt! Familjen har åkt till Switzerland, så det är bara jag här.. Men snart åket jag och Malhin till L.A!!!! LÄNGTAR TILLBAKA!

Vi bokade hotellet i förgår tror jag att det var, så nu är allt klart! Vi hade kollat på ett hotell ganska länge men vi bokade det inte för vi ville vänta och så nu när vi skulle boka så var det helt konstigt. Man kunde bara checka ut vissa dagar och det gick inte att boka den tiden vi ville vara där.. Dumt. Men vi hittade ett annat som också verkade bra så vi boka det istället.

Nu ska jag göra mig klar, ska möta Marina och Lea snart! Måste även posta Min älskade familj där hemma´s julklapp! Nemen hoppas vad kan det vara, mm det ni!


LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0