I gårkväll..

..Var första kvällen här i L.A! Jag och Malhin gick till Madame Tussauds, åt på Johnny Rockets och gick längs Hollywood Blvd, Walk of Fame. Ni vet de där sjärnorna på marken. Sjukt ballt, gissa vem vi träffade... EDWARD!! Hahaha, så kul, han hade till och md glitter på sig! Så vi tog en bild med honom! Hehe, vi träffade även Jack Sparrow, Bumblebee från Transformers och massa andra!

Det var även 3 jätte duktiga breakdansare som dansade på gatan. Jag älskar att gå längs den gatan, man ser så roliga människor. Även om det många som står och delar ut skivor med sin egen musik och de är lite jobbiga.

Nu ska jag göra mig klar, vi ska nämnligen till stranden i Santa Monica och glo lite!















LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0