Fyyyy!

Jag lever! haha jag och att uppdatera är väl lite sisadär! Nu sitter jag hemma hos Marina, har varit down town och köpt nya vantar och lite julklappar till barnen. Det finns sa mycket att välja, det blir nog böcker eller natt!  Köpte världens billigaste vantar idag! 1,61 dollar det är ca 10.50 sv kronor! Bra HM!

Jaha vad har da hänt sedan sist. Jo vi hade Julfest med julsanger i söndags. Oj det blev lite jobbigt med alla barnen som var där och alla vuxna och sa jag som stod i köket och tönkte pa min familj där hemma! Blev lite känslosamt och nu vet jag att laten Frosty the snowman kan fa mig att grata! haha, sorgligt men sant. Och sedan var det aupair möte ocksa i söndags.

Jag kommer inte ihag allt som har hänt... Har haft mycket att att göra bade med jobbet och när jag har varit ledig. 

Men igar sa skrev jag och Malhin julkort..! Sa nu ska jag bara köpa frimärke sa att jag kan skicka iväg dem! Förhoppningsvis kommer de hem tills jul men man vet ju aldrig det blir kanske som ett post kort ist!

Nu ska jag iväg!




LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0