BRA!

Det är så jag skulle beskriva min dag! Det är en bra dag idag!! Jag känner mig duktig, har städat min garderob, vad har hänt med mig..?!  Jag fick ett ryck och kände att, nä nu ska jag städa! Härligt.

Så allt flyter på här borta och om en vecka har jag varit borta i 4 månader... Sjukt. Men så farligt har det inte varit. Det har ju funits stunder då jag bara ville packa min väska och åka hem. Men vad ska jag göra hemma?! Vara arbetslös och frysa rumpan av mig i det kalla sverige vädret! Och så har livet sina ljusa stunder med! Alla de underbara mäniskorna som jag har träffat här och allt kul som man hittar på. Så jag är väldigt glad att jag inte packade mina väskor och åkte hem, fast att jag ville.

Igår fick jag ett vykort av farmor! Det blev en glad överraskning! Kan man bli mer avundsjuk! Jag vill också till Thailand! Det får väl bli en resa dit snart. Jag har ingen lust att komma hem till Sverige och fastna i 9-5 rutinerna! Inte just nu i alla fall.

Nu väntar tvätten på mig!! Min nya bästis...!



LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0