Amy Diamond...?


"Jag ska peta på julgranen" - När jag spelade Happy pets!

 Helt seriöst, Man blir nog lite galen när man sitter innen en hel dag och spelar spel på Facebook. Och lyssnar på Amy Diamond... Som för övrigt suger!  Malhin hade en suprise för mig, hon skulle spela en bra låt som hittade när hon satt och läste igenom sin gamla dagbok/anteckningsbok. Och jag tänkte att det var någon bra låt men nej!

Malhin: Lyssna på denna låten! :D
Sara: Okej!!

Efter några sekunder....

Sara: Men Usch!!! Denna låten suger ju!! (Skrattar!)
Malhin: Jag tycker att den är ganska bra... (helt seriöst)


Nu sitter vi i mitt kök och lyssnar på Amy Diamond och äter halv äcklig tortelini! Om någon timme så slutar Lea jobba och kommer hit med min och Malhins julklapp. hehe!




LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0