Ytlig? nej då...

Det börjar bli lite panik med mitt hår nu... har inte klippt mig på väldigt länge och färgen har gått ur mer an vad trodde att den skulle göra :/ Jag färgade om håret dagen innan jag åkte från Sverige och nu har det redan blekts. Så jag måste hitta en nu frisör, oh sånt tycker jag är jobbigt, man vet ju inte om de är bra eller dåliga förens man väl har klippt sig och då kan det ju vara försent! Det låter kanske lite ytligt men jag är rädd om mitt hår!!! Vet desutom inte vad jag ska göra med det, klippa av det eller sätta i extensions och få fylligare hår? Bli ljusare brunett eller som nu, mörk? Jobbigt... haha 
Får nog fråga några andra au pairer om råd.

Saknar min MAMMA PAPPA SIMON, och mina TJEJER <3

 Måste bara skriva, Muse - Uprising <3



LOVE

Kommentarer
Postat av: April

Skulle inte du klippa av dig håret? :) Btw jag tycker att du ska köra på lite ljusare brunt <3

2009-08-27 @ 10:07:01
Postat av: Malhin

Jag tycker nog också att det kan vara lite ljusare brun men att du fortfarande ska behålla längden :) Tänk så länge du har sparat för det? :P Haha om du skulle ändra det så lägg upp bilder direkt :D <3 <3

2009-08-27 @ 16:19:51
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej Sara! Mimis syster Fanny här =) var tvungen att kika in i din blogg och se hur det var med dig, och ja av ren nyfikenhets skull med såklart ;) Ha det fint!!

2009-08-28 @ 00:14:18
URL: http://fannyochmarcus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0