wow..

blev en väldigt speciell kväll. Först så gick vi över till grannen som hade pool party, och där täffade jag deras au pair som kommer från thailand. Hon var jätte trevlig och vi pratade om lite allt möjligt. Även grannarnas gäster var jätte trevliga, de ville veta mer om mig så jag berättade att jag var från sverige och bla bla bla! Hur trevligt som hellst tills den lilla kissade på sig och det ran igenom blöjan så vi fick linda in henne i en handuk och gå hem!

Väl hemma blev det andra bullar... Jag har redan jobbat alla mina timmar men eftersom barnen skulle ha varit i säng vid halv 9 istället för tio som idag och igår så kunde jag inte räkna med de timmarna, fast att jag ändå har jobbat då. Och sen tyckte familjen inte att det räknades att jag jobbade medans de sov fast att jag "passade" dem under tiden. Så nu måste jag jobba imorgon fast att jag inte får för familjen är bortrest och assistenten också! Men jag måste gå på mötet imorgon... så vi får se hur det går.... Har försökt ringa min LCC hela kvällen men hon svarar inte. Dåligt! Men Men jag ska iaf få vara ledig på måndag och då måste jag fixa med bankkontot och lite sånt. OCH jag har bråkat med den äldsta... så båda grät och sa förlåt massvis av gånger och jag tror att från och med nu så kommer vi nog förstå och lyssna på varandra bättre från och med nu. Hoppas jag...


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0