Venice Beach

Jaha, jag blev sjuk i alla fall.. så nu går jag runt och snorar  hela tiden, inte så härligt. men vad ska man göra. Idår blev det inget blogg inlägg för det hände inte så mycket den dagen.. Men idag var det mera action! Drog till Venice beach med Hanna för jga var ledig fram tills klockan 16.00 så vi passade på att ta en lite road trip till stranden. Och det var sååå skönt att se havet har saknat det.Det var en helt annorlunda stämning där än hemma på stranden hemma. Här var det folk som spelade musik folk små matställen överallt och värdens coolaste baywatch torn! Med två badvakter med RÖDA badbrallor och en sån RÖD livräddar pryl! hahaha såg så kul ut!

Idag längtar jag faktiskt hem...  det börjar sjunka in att man ska vara här i ett år och då kommer man på vad man kommer sakna...Idag ville jag bara prata med någon hemifrån men det går inte på grund av tidsskillnaden, 9 timmar. Så när kockan är 6 på eftermidagen här så är klockan 3 på natten hemma i sverige. En annan sorglig sak, mina nöt creme tos precis slut och allt annan godis som jag hade med mig också. :( 
 
Venice Beach
Stranden

Strandvaktstornet i Vejbystand kan ju dra! har snackar vi real stuff!
Tornet

På väg hem från stranden upptäckte vi L.A ink! 
L.A INK



Love

Kommentarer
Postat av: Malhin

Det tornet liknar det som är med i OC och en massa andra filmer :) Du vet att du får ringa mig när du vill! :D Även om klockan är 3 på natten! Men snart så kommer vi prata när vi vill utan någon tidsskillnad :D :D Saknar dig.

2009-08-24 @ 13:53:01
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får fixa skype snart så kan vi snacka miss you a loot London <3

2009-08-24 @ 22:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0