Det senaste

Nu börjar jag nästan skämmas! jag är inte så duktig på att lägga upp nya inlägg. men det kanske inte gör så mycket för egentligen visar det att jag har annat för mig! eller att jag är en dålig bloggare :S jag vet inte... men men som sagt så har jag haft fyllt upp!

Fick trevligt besök i onsdags av Malhin som kom hit. Och det förklarar varför jag inte har uppdaterat bloggen! Jag har helt enkelt haft andra galna planer! Vem visste att man kan ha så kul med ballonger!

Malhin hjälpte mig att fixa inför min avskedsfest som var igår, så vi gjorde egna hattar för vi hittade inga i affären :P och de blev klart snyggare än såna man kan köpa ;) hahha, nja kanske inte.... Hattarna hade vi till en av lekarna, ni vet den när man har ett namn på en person och så ska man gissa vem det är... hahah Lina och Anette fick de svåraste! Anette fick min mamma och så gissar hon på Pamela Anderson! :D hahha jo tack! Det blev en väldigt rolig kväll! Har till och med en video på kameran när vi stär och dansar och håller på! Alltså jag höll på att dö när jag såg hur vi såg ut :P anette har lätt den skönaste dansstilen :P
BTW jag har sparat duken, den är grym! funderar på att tapetsera om mitt rum med den! hahahha :P

Tack alla tjejer ni är underbara <3 kommer verkligen sakna alla när jag är på andra siden jorden... ni gjorde kvällen oförklömlig <3 Kommer ta med mig minnet av den kvällen till usa... oj nu kommer tårarna!.... tack tack tack älskar er!


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0