Tisdag

Jaha nu sitter jag här heeelt själv.. :) Barnen är hos en kompis och jag är ledig just nu :) skönt med en paus ibland :) Vi tittade faktiskt på twilight idag :P hahaa det var jätte längesen jag såg den, eller ja kanske typ en månad. Så det var faktiskt skönt att se den för man fick liksom en flashback från hur det var i sverige förra månaden! hahah.

När jag har slutat idag så ska jag ut på godisjakt, jag måste hitta ett ställe som säljer svenskt godis här i L.A jag saknar det så sjukt mycket! Jag var värsta godis och chips monstert i sverige men nu har godiset tagit slut så jag känner att jag måste fixa nytt :P

Love

Kommentarer
Postat av: Malhin

IKEEA säger jag bara. Dem säljer marabou, bilar och chips ;D Fast det är gaaanska dyyyrt typ 50 svenskar :S Men där är ju svenskt godis i alla fall ;)

2009-08-26 @ 11:48:22
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0