Social Security Number

Man behöver ett sådan nummer, det är som ett personmunner. Jag tänkte ordna ett sånt idag för jag behöver det för att öppna ett bankkonto här i USA, så att jag kan få min lön. Jag gick dit och fyllde i pappert  och ställde mig i kön för att lämna in  det, men då säger manen att jag måste ha ett brev från min värd familj, där de skriver att jag jobbar hos dem och bla bla bla. Så jag fick åka hem igen... När jag väl har fixat med det brevet så kommer det att ta två veckor innan jag får mitt "personmummer"... Så jag vet inte hur det blir med min lön, de har snackat om att jag kanske får den som en check istället.

BTW, en från hembygdsparken ringde mig idag och undrade om jag kunde jobba vid karusellen imorgon!  Tyvärr jag är på andra sidan jorden, men okej!

Nu ska jag laga mat! det blir härligt fettiga pommes och friterad kyckling!
Mamma jag saknar din mat!!!



LOVE


Kommentarer
Postat av: Malhin ;)

Hahah ofta han ringer dig nu och frågar om du kan jobba :P hahaha fan va ball!

2009-08-29 @ 15:11:03
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0