Shopping!

Min första lediga dag idag :) så jag tänkte spendera lite pengar! heheh :P Jag drog till Beverly Center, ett stort shopping center, därav namnet... haha det var 4 våningar tror jag :P och helt sjukt nice! så där var jag och lullade runt blabd Gucci, Dior, Burberry och H&M! hahha snacka om mix :P Så jag köpte nya underkläder på Victorias Secret och en skinnjacka på kära H&M och ett svart  linne/klänning med paljetter på hela framsidan, och paljetterna gjorde ett leopard mönster... skit svårt att förklara, kankse slänger in en bild på det senare.

Lite pinsamt, när jag skulle parkera bilen i parkeringshuset så ska man ju ta en biljett som man sedan betalar med. Men bilen är så stor och jag ganska liten så jag nådde inte Biljetten.! så jag fick knäppa av mig bältet och hänga mig ut för att nå den! och när jag gör det så ser jag att det sitter en kille i bilen bakom och ler... pinsamt och det blev lika pinsamt på vägen ut när jag skulle stoppa tillbaka biljetten... ;)

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0