Måndag

Det blev en vanlig dag idag, jobbade som vanligt, blev en runda till tennis klubbens pool. Som ni kanske har märkt så går jag inte in och berättar så mycket om min familj och vad vi hittar på om dagarna. Det är mest för att jag känner att det inte riktigt är min sak att sitta och skriva om deras privatliv. Men jag tänker skriva om allt annat jag gör på resten av dagarna, och det blir en del :) 

Pratade med mamma idag, ringde fast att det var mitt i natten, kände att jag behöved prata av mig lite, på SVENSKA. Det här med språket och sånt känns nästan helt naturligt nu. Men man saknar det svenska åäö :P

Idag så träffade jag hanna, vi åkte till ett as coolt shoppingställe! det var kanske inte de bästa affärerna men lätt den häftigaste gallerian! Man körde upp i ett 8 våningsparkeringshus och sedan åkte man ner i en hiss på utsidan så man hade fin utsikt över gallerian, eller ja om man tog hissen på fel sida så såg man bara parkeringsplatserna!....
Så när man kom ner så var det som man var i ett helt annat land. det var mysiga resturanger, musik längs gatorna, mysiga lampor. Man kunde även gå in i ett litet hus/torg/marknad där det bara var olika mat ställen allt från kinamat till det mest typiska amerikanska man kan tänka sig och jag tror även jag såg en liten gnutta tyskland! Köpte ÄNTLIGEN en ny skrivbok som jag ska ha till att skriva ner lite mer personliga saker som kan vara bra att komma ihog sen när man fyller 102 och tänket tillbaka på sin ungdom.

Gallerian, svårt att fota.

fontänen
Man var ju bara tvungen att prova lite solglasögon :P


LOVE

Kommentarer
Postat av: Hanna

lätt snyggaste glasögonen!:)

2009-08-26 @ 03:28:46
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0