Måndag.

Idag är jag ledig! skönt MEN jag har inte tillgång till bilen så jag sitter fast i huset.. Jag hade tänkt gå och fixa med mitt personal security number idag och öppna ett bank konto så att jag kan få min lön, men nej då! Så jag får vänta tills på torsdag med att göra det. Jag missade ju mitt första LCC möte igår, så jag kom inte ut ur huset. Så jag ville göra det idag men det går inte nu... Så jag ska nog ta och lägga mig i trädgården och sola och läsa vidare i min bok! jag vill inte sitta inne en dag till!

Nu har nog Malhin och Linnea kommit fram till au pair skolan! Hoppas att resan gick bra! 


LOVE 


Kommentarer
Postat av: Hanna

hej, imorgon kväll eller onsdag kväll ska jag mashi och megan äta på chesecake factory om du är sugen på att följa med. jag verkar inte få dina sms så skriv på min blogg eller FB. kram

2009-09-01 @ 00:12:13
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: malhin

man tackar man tackar och ja resan gick bra ;) <3

2009-09-02 @ 18:40:03
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0