Lördag...

..är det idag men jag jobbar ändå. Föräldrarna kommer hem idag, men jag vet inte när, bara att det blir sent. Så därför vet jag inte hur länge jag kommer att jobba idag. Men jag får ju bara jobba 10 timmar om dagen och 45 timmar i veckan och nu har jag redan jobbat i 41 timmar...  Jag vet inte heller när jag ska få vara ledig på helgerna föf nu är jag ledig på tordagen och halva fredagen. Eller ja, jag jobbar senare under dagen så jag har förmiddagen ledig.
Jag hoppas att jag får vara ledig imorgon! För Hanna och en annan tjej ska nog till stranden och jag vill dit! men jag ska på mitt första möte med min LCC imorgon också, fast jag vet inte när :S har frågat henne men hon har inte svarat...

Tänkte ringa hem ikväll, det är lite roligt för jag tänkte ringa i går natt men jag var för trätt och jag ville inte väcka barnen för de hade precis somnat. Och när jag vaknar så ser jag att jag har fårr ett sms av mamma där hon vill att jag ska ringa! Jag fick det smset bara någon timme efter att jag hade tänkt att jag skulle ringa!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Sophie

Pokernight, 7.30pm hemma hos Nina. Au pair motet!

Man vet aldrig nar Nina svarar.

Sa da lar vi ju ses imorn!

2009-08-30 @ 02:46:01
URL: http://sophiewennerberg.blogg.se/
Postat av: Malhin

Va vadå bara jobba 10 timmar i veckan? Man ska jobba ca 45 timmar i veckan :P Och egentligen bara högst 8 timmar om dagen men det går typ aldrig eftersom amerikanarna jobbar lite mer än vad vi gör ^^, SEES SNART! <3

2009-08-30 @ 13:27:09
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0