IKEA

Idag blir bet IKEA! äntligen!,  Ska dit med Hanna och se hur det ser ut på ikea utomlands. Tur att man är ledig så att man kan gå där en längre stund, för det ligger i Burbank, en bit härifrån.

Pratade med Malhin idag, först på msn men det blev för jobbigt, när man man måste skriva hela tiden det är lättare att prata, så vi bytade till Skype istället och där pratade vi i nästan 3 timmar,! oj oj, vad man har mycket att berätta! Vi hade  några samtalsämnen att snacka om :P Jag kände att jag vill träffa alla tjejerna igen! det räcker inte med bara internet! Jag vill SE dem! SAKNAR ER! <3

NU måste jag köra och hämta upp Hanna!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Malhin

vi ses ju snart! :D Och det var jätte roligt att prata med dig :) PUSS<3

2009-08-28 @ 11:28:18
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej, jag hittade dig på facebooks cultural care, satt och läste igenom din blogg lite och plötsligt slog det mig...du kanske fick en familj jag varit matchad med och nästan fick! Får man fråga om de heter Belafonte? =)

2009-08-28 @ 14:03:03
URL: http://snuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0