Igår..

var en rolig dag! Jag och Hanna hittade till IKEA efter en liten omväg bara. Jag kan nu förstå varför många säger att man ska besöka IKEA när man inte är i Sverige. Det var hur kul som hellst att gå runt och läsa på alla lappar med svenska namn på.
Det blev även mat på IKEA, jag var så så sugen på räker så det blev en räksallad trots att jag blir matad med salad i vanliga fall hos familjen, så vad det gott med en svensk touch på salladen! De hade även kräftor, hade varit så gott men va var för mätta för det! Köpte med mig Gifflar, Marabou och hallon/fläder paj! MMMMM! De hade även min favorit Almondy tårta, men jag kände mig inte så sugen på det just då... Konstigt...

Så gott!
Räksallad!

IKEA


Efter IKEA körde vi till en galleria, vad annars?! Vägen dit gick ju sådär vi körde lite vilse och lite olydigt! hehehe, nog pratat om det! Inne i gallerian fanns massor av affärer, men vi han bara shoppa på nedervåningen för sen stängde affärerna.. lite synd för vi hade en våning kvar att slösa pengar på! Hittade en bra affär som var billig och hade snygga kläder. Köpte två sov shorts och en tröja fär 26 dollar! och så gick vi till forever 21, där blev den en rutig skort/blus och en kortärmad träja med tryck på och blixtlås mitt bak uppe vid nacken :) Så jag blev bara 500 kr fattigare totalt, så det var ju inte så farligt :P



LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0