Idag...

är det onsdag och det har gått ännu en dag :) Idag blev det besök till någon park, trevligt att komma ut och se lite andra delar av L.A dit man kan ta barnen :) Hanna har snackat något om ett ZOO och det hade ju varit kul att ta barnen dit någon dag.

Glömde att berätta om mitt första besök i en amerikansk mataffär! Igår åkte jag till Ralphs, det var annorlunda! Halva affären var typ bara sprit och andra halvan var mat. Det fanns hur mycket färdigmat som hellst men inte någon schnitzel... och det var det jag skulle köpa för jag hade skrivit det på värd familjens handlingslista men de viste inte vad det var :S och de i affären viste inte heller vad det var! Så jag hittade inte det men men  jag vara bara tvungen att prova lite amerikanskt godis så jag köpte lite olika sorter och lite olika tidningar. Så det blev en myskväll igår :) härligt :)

Köpte några jätte goda bullar, typ en blandning mellan gifflar och wienerbröd med hallon sylt/kräm!

Underbart!

LOVE


Kommentarer
Postat av: Hanna

Zoot (skriver man så?) ligger max 5min från mig, finns några parker där också... vi kanske kan ha en playdate och gå dit ihop någon gång!:) Imorgon hoppas jag på IKEA?:)

2009-08-27 @ 06:44:16
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0