I´m Back!

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på några dagar, jag har haft fullt upp!

Om vi börjar med var jag hittade på i söndags så var det sista jobbedagen! och jag åt glass för första gången till lunch :P varför gjorde jag inte det varje dag?! :S  På kvällen fixade jag med allt jag skulle ha med mej till stockholm, papper och sånt.
Måndags natten Kl 01:00 väckte mamma mig! Upp och hoppa, och sedan var det upp till stockholm :P Var helt över trött när vi var framme vid CC huvudkontor, hade bara sovit 2 timmar den natten, så igår blev det en sån flumm dag när man skrattar åt allt! Medans jag väntade på att CC skulle öppna så att jag kunde få papperna som jag saknade till visumet, träffade jag en annan tjej som också ska åka som au pair!

När jag hade fått mina papper körde vi vidare till ambassaden, och det var den drygaste kön jag varit med om! Jag väntade från kvart i 9 till kvart i 11 på attfå komma in! och sen fick man vänta i en timme till för att få lämmna finger avtryck och lite sånt! Så när klockan var kvarti 12 var jag klar!!! Palla! jag höll på att dö av hunger och det blev MC Donalds :P  Jag han bara gå en liten runda på stan, i någon liten galleria, för pappa mådde inte bra så vi fick köra hem tidigare än planerat... jag som hade tänkt hälsa på alexa på topshop... Trist att det inte blev av..

Malhin skulle egentligen komma till mig idag men det får bli imorgon istället för idag ska det fixas med packningen och växa pengar och en massa andra saker..!

här kommer litebilder från igår!

Strandvägen

Alla bilderna utom en blev till på vägen hem!
Simon
Jag hade inget att göra och lekte fotograf! :P


Det blev lite närbilder på familjen Ahlberg!


Love

Kommentarer
Postat av: Malhin

SERIÖST kvart i 9 till kvart i 11? haha jag stod där ute knappt tio minuter ens :P Fast Emma sa att hon stod i kö i ca 3 timmar :S haha. Nu är det fixat i alla fall ;)

2009-08-04 @ 17:47:14
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0