hmm

Jag känner mig lite kluven, tycker verkligen om L.A och allt här med familjen och jag har inte alls så farligt mycket hemlängtan, det är bara när jag hör min familjs röster som tårarna kommer men annars inget... jag saknar även alla vännerna hemifrån :( sjukt mycket. Men samtidigs som jag vill vara hemma så vill jag även vara här... Så det känns som jag lever i en bubbla här i usa ett helt annat liv. Det har iallafall kännts så under de nästan två veckorna som jag inte har haft internet, men nu börjar bubblan försvinna och det känns nästan som jag är i sverige igen och mig själv igen. Så därför blir det en reality check när jag går in på twilightsweden och på BDB och på facebook!

The Twilight Saga: New Moon 'Meet Jacob Black' Preview in HD



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0