Gårdagens bilder

Här kommer lite bilder från igår :P har hundra bilder från kvällen så jag valde bara ut några :D

Grilldax! efter typ en timme fick jag igång grillen..:P
Grillning

På med hattarna!
Hattarna

Tal til Lina?!


Vad ska man säga... !!!
Hoppsan


Gravida Lina!
Gravida lina

Alexandra tyckte inte om mina High Shool Musical servetter!
Alexandra

Sen kom Simon hem och stängde av musiken för han tyckte att jag spelade för högt på hans högtalare!
så jag fick spela på min istället
Simon

Gruppbild
Gruppbild

Men vad hände!
?!



Love

Kommentarer
Postat av: linn

åh ni ser ut att ha haft jätte trevligt! :D så tråkigt att jag inte kunde komma :(

2009-08-07 @ 14:22:16
URL: http://linnsstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0