Fredag!

Ännu en ledig dag! Eller ja jag jobbade i morse och fram till lunch :P Så störigt för när jag var på väg till Hanna så blir jag tvungen att vända för jag har barnstolen i bilen! så det var bra att köra tillbaka och lämna den! så jag blev väl en timme försenad... Sedan blev det shopping ingen på Beverly Center och det blev mera fynd :P eller ja kanske inte fynd det var inte så billigt men ändå :D så nu har jag 33 dollar kvar i kontanter, så jag hoppas att jag får min lön imorgon :)

Nu har jag precis kommit hem från en runda på stan. Var bara tvungen att kolla in Hollywood at night! och det var inte som Sverige! Ljus överallt och mycket trafik nästan överallt :P Så det blev en runda längs Walk of fame :) Nu inser jag att det inte var så smart att ta på sig högklackat för jag har fått blåsor stora som 50 öringar på insidan av mina fötter... inte så härligt och inte särskilt ovanligt heller när det gäller mina fötter :P
Nu dör jag snart av trötthet! så Godnatt

Love

Kommentarer
Postat av: Nic

Hahah du och dina skavsår

2009-08-23 @ 10:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0