Fix/umgås dag

Idag blev det en fix/umgås dag :) lämnade tillbaka mina jobbkläder till hembydgsparken :) Så nu vet jag inte vad jag ska ha på mig nästa gång jag vill klä upp mig!!! (skämt) Sedan rullade bilen vidare till Väla, igen! Jag köpte en present till den älsta dottern i min värdfamilj. Jag är typ sämst på att köpa presenter så jag fick nästan stopp i hjärnan, men till slut så blev det en High School Musical handuk :) eftersom hon gillar att bada... :) även Malhins present är fixad, eller ja till 65 procent, typ .....:P

På vägen hem tänkte pappa att vi kanske skulle äta ute :) så det blev Tres Amigos i Ängelholm! Blev super mätt :)

Love

Kommentarer
Postat av: Malhin

ååååh nyfiken ! haha 65%? :P

2009-08-04 @ 23:02:21
URL: http://lifeofmalhin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0